Verhuur

Een goed bereikbare bos en waterrijke plek tussen Haren en Groningen in. Een gebouw met basisvoorzieningen zoals keuken en sanitair. Het bos heeft 2 velden en talloze kruip-door-sluip-door paden. Het Paterswoldse meer is op loop of fietsafstand waar je kan zeilen of zwemmen of je gaat vlotvaren in het Noord-Willems kanaal / Hoornse diep.

Voor wie

Iedereen die graag buiten wil zijn, die een bijeenkomst, spelmiddag, picknick of kampvuuravond wil organiseren. Of zelfs een meerdaags kamp.
Wij geven de voorkeur aan verhuur aan scouting en sportverenigingen, scholen of bedrijven. Wij verhuren niet aan studentenverenigingen.
Het betreft basisvoorzieningen die veegschoon zijn.

Wanneer

Doordeweeks en in de zomervakantie ook de weekenden. Wij zijn als vereniging de meeste zaterdagen en vrijdagavonden actief en dan is huur niet mogelijk.

Bekijk de prijzentabel. Wij rekenen 2 dagdelen per dag, ochtend en middag.

Reserveren

Gebouw, bos en omgeving

veld groot

veld klein

Nieuwbouw

Sinds 2016 hebben we, met dank aan onze vrijwilligers, twee nieuwe gebouwen met meer ruimte voor de speltakken en ook betere verhuurmogelijkheden.

Welkom » Verhuur